۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

سيد محمد خاتمی: تاج زاده را همواره بر سر پيمانی استوار يافتم که با خدای خود بسته است


سيد محمد خاتمی: تاج زاده را همواره بر سر پيمانی استوار يافتم که با خدای خود بسته است
سيد محمد خاتمی رييس جمهمور محبوب و سابق كشورمان در پيامی به مناسبت سالروز تولد سيد مصطفی تاج زاده، اين زندانی سياسی اصلاح طلب را از بندگان خوب خدا توصيف کرده که به نوشته‌ی خاتمی، همواره بر سر پيمانی با خدای خود بسته، استوار مانده است.
متن پيام خاتمی بدين شرح است:
سپاس خداوند را که انسان را آزاد و آگاه آفريد و امام يکتاپرستان و پيشوای ما دردمندان حضرت علی (ع) را الگويی قرار داد برای انسان، آنگونه که بايد باشد.
پاييز با آذر به پايان می رسد و زمستان آغاز می گردد، آذر مظهر سرما و فسردگی است ولی نام آذر که به معنی آذرخش تابناک است گرما و شور را نيز تداعی می کند.
آذرخش ايمان، آگاهی، نجابت و دليری؛ مصطفی تاج زاده عزيز در آذر زاده می شود تا پيرامون خود را گرم و نورانی کند. مبارک باد بر همه ما اين زادروز خوب.
تاج زاده را همواره بر سر پيمانی استوار يافتم که با خدای خود بسته است. خداوند انسان را با کرامت ذاتی آفريده و او را آزاد و آگاه بر سرنوشت خود حاکم خواسته است. و بندگان خوب خدا نيز به انسان و انسانيت چنين می نگرند.
دريغ و درد که مصطفی عزيز در بند است گرچه آزادگان مومن دربند هم آزادند.
مبارک باد عيد سعيد غدير بر جناب مصطفی تاج زاده و بر بانوی باکرامت، شکيبا و باشهامت او، سرکار خانم فخرالسادات محتشمی پور، که گامی را از همراهی با تاج زاده عزيز واپس ننهاده است.
سيد محمد خاتمی
۱/۹/۱۳۸۹
پارلمان نيوز نيز اين روز را به جناب آقاي تاج زاده كه از پاكان و مخلصان هميشه انقلاب بوده و هستند تبريك گفته و براي ايشان و تمامي همراهانشان سلامتي، رهايي و سربلندي روزافزون از خداوند منان مسالت دارد.

تاریخ انتشار: ٦ آذر ١٣٨٩
ساعت: ١١:٣٦

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر