۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

عقد زوری جوون ها در فرحزاد تا وعده سرکوب در دوشنبه ؟


خبری شنیدم امروز ساعت 20 از یکی از دوستانم که اون هم از یک دختر شنیده بود که دوست پسر اون دختر که پدرشون از سپاهی های گردن کلفت می باشه به دختره گفته که 2 شنبه هر کس تو خیابان باشه می گیرن و بسیار تدارک دیدن برادران دزد سپاهی
که چه به عنوان ولنتاین و چه به عنوان تظاهرات برنامه فقط دستگیر کردن می باشه
من نمیدونم این خبر تا چه حد صحت داره اما گفتم بگم ببینم بقیه چی می گن
در ضمن برای رد یا قبول کردن این حرف ها این آقا فرمودن که 2 3 روز پیش سپاه طی یک عملیات ضربتی به فرحزاد تمامی پسر دختر ها رو دستگیر کردن و با خواست پدر مادراشون عقدشون کردن زوری
منم اعتراض کردم به بنده خدایی که این جریان رو واسم تعریف می کرد که گفتم همچین اتفاقی می افتاد حتماً خبرش پخش می شد که من چیزی نشنیدم اگه دوستان اطلاع دارن باز اطلاع رسانی کنن
در آخر من دوشنبه میدان انقلاب خواهم بود چه بخان بزنن چه دستگیر کنن چه عقد!
که البته از اونجایی که با 1 دونه دوستم میام ترجیح گزینه آخره پس پسر دخترای عاشق قرار ما ساعت 3 میدان انقلاب
تا هم در آزادی هم در ولنتاین و هم در ازدواج هم شرکت داشته باشیم
به امید روزی خوب و خوش و خندان برای همه جوون های ایران زمین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر