۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

آزادی اولین گروه از بازداشت شدگان ٢۵ بهمن


جرس: در حالیکه منابع مختلف آمار بازداشت شدگان روز ٢۵ بهمن ماه را متفاوت اعلام کرده اند، یک منبع دانشجویی، از آزادی اولین گروه از بازداشت شدگان تظاهرات دیروز ٢۵ بهمن ماه خبر داد.

بنا به گزارش منابع موثق از مقابل اوین، امشب حدود سی نفر از شهروندان معترضی که در تظاهرات دیروز بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

به گزارش دانشجونیوز، آزاد شدگان در گفتگو با خانواده های منتظر در مقابل اوین با ذکر این مطلب که "نگران نباشید"، گفته اند که دیشب را در مسجد و سوله گذرانده و پتو و غذای گرم در اخیتارشان قرار داده شده است.ضمناً آزاد شدگان گفته اند که مدارک و پولهایی که همراه داشتند، توسط ماموران ضبط شده و هنگام آزادی بازپس داده نشده است.

گفتنی است با گذشت چند ساعت از تجمع خانواده‌های افراد دستگیر شده در جریان تجمع روز دوشنبه ٢۵ بهن ماه، اوایل بامداد روز سه شنبه، درحالیکه خانواده های زیادی در مقابل زندان اوین جمع شده و خواستار اطلاع از وضعیت فرزندان خود شده بودند، لیستی مرکب از ۱۵۰۰ نام از سوی مسئولان دادسرا خوانده و اعلام شده بود که تمامی بازداشت‌شدگان به زندان اوین منتقل شده‌اند.

اعلام نام ۱۵۰۰ تن بازداشتی در حالی بود که چند ساعت پیش تر، سردار احمدرضا رادان، فرمانده نیروی انتظامی تهران در مصاحبه‌ای تعداد بازداشت‌شدگان را ۱۵۰ تن اعلام کرده بود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر