۱۳۸۹ آذر ۲۱, یکشنبه

سردار نقدی: آنها که می گویند نه غزه نه لبنان دنبال این هستند چند روزی مانند حیوانات بچرند و لذت ببرند


رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت:
آنهایی كه می گویند نه غزه نه لبنان ، فقط شكم و ریاست خودم؛ حسابشان از عموم جداست زیرا آنهابه دنبال این هستند چند روزی مانند حیوانات بچرند و لذت ببرند .
این افراد علی رغم تمام این كارها باز هم دست از آزار و اذیت مردم بر نداشتند. در روزی كه امتحان های سخت تری پیش آمد؛ در مسئله هسته ای كارهای ننگینی كردند، قراردادهای زشتی نوشتند و برای گرفتن چند تاعكس با سران كشورهای ظالمی هم چون انگلیس و ایتالیا و فرانسه و ژست های سیاسی گرفتن، یك روند ننگین را اتخاذ كردنداما خوشبختانه با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و ملت بیدارمان نگذاشتند این مسیرآنها بصورت كامل طی شود .
امام حسین (ع) در صحرای كربلا فقط به دلیل احیای دین جد بزرگوارش یعنی حفظ اسلام به شهادت رسید ولی پارسال آنهایی كه درظهر عاشورا آن حوادث را بوجود آوردند و قبل ازآن هم شرارت های بیشماری را انجام دادند، امروز برخلاف عموم مردم كه در محافل حسینی به عزاداری مشغول هستند ، در محفل هایشان برای انتخابات سال آینده نقشه می كشند كه چگونه مردم را از حضور در انتخابات منع كنند یا اینكه دوباره آشوب ایجاد نمایند . تمام این اقدامات آنها به دلیل داشتن خوی دنیاطلبی ولذت جویی دنیوی است.
دنیا طلب هایی كه آن زمان منصب هایی را داشتند به امام نامه می نوشتند كه برای ادامه جنگ فلان مقدار بمب، لیزر و تانك می خواهیم یا اقتصادمان صفر شده ، درحالی كه هیچ یك ازمردم و رزمندگان به چنین كاری راضی نبودند زیرا ملت و رزمندگان ما داشتند مشكلات و سختی ها را تحمل می كردند اما آنهایی كه منصب هایی را داشتند بواسطه آن كه فاقد روح حسینی بودند، دایم خواستار خاتمه یافتن جنگ می شدند.

خوب دوستان عزیز اینوهم نگاه کنید در ادامه که توسط دوستمون rett در بالاترین آپلود شده بود:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر