۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

ای خاک بر سر من.....

ای خاک بر سر من که بابام گفت این کارتم ببر اگه وقت کردی یارانرو تا تهش بکش بیرون
اونی که یه ارتشی با شرف بوده 70 ماه جونشو گذاشته کف دستش و رفته جنگ و به امید فردای بهتر خود همسر و فرزندانش
حالا کارش بجایی رسیده که میترسه پول تو حساب بمونه
ای خاک بر سر من که مامان هم اینو گفت آخر شب که کارتو یادت نره ببری تا تهش بکش بیرون واسه این دولت نکبت نباید بذاری
1 روزم پول تو حساب بمونه مرتیکه پر رو میاد تو چشم مردم راست راست منت میذاره میکه 4 تومنم واسه نون می دم
این حرفای مامان بود که معلمه 20 ساله معلمه و من حرص خوردنشو واسه بزرگ کردن و یاد دادن درس به دخترای مردم دیدم
بعد از این حرفا بود که مامان که نشسته بود تو آشپزخونه دستشو گذاشته بود زیر چونشو فکر می کرد
گفتم چی شد حالا ؟؟؟
داشت غصه می خورد که یه وقت شاگرداش چند سال دیگه انقدر دروغ گو شارلاتان نشن
لبخندی بهش زدمو گفتم مادر من نترس این شاگرده همون استاده که حالا یه سفره ای پهن شده و شاگرد شده رییس استاد
با حسی از گنگی رفت که بخابه.
اما خاک بر سر من که صبح خاب موندم  و کارت رو نبردم و تا 7 شب تو دانشگاه کار کردم
میون یه مشت بسیجی احمق که می گه خوبه برداشتن ما که خوابگاهیم استفاده ای از بنزین نداریم اونا که دارن باید بترسن(اشاره
به دکتره که یه پراید فکستنی داره)
حالا خسته و کوفته اومدیم خونه این رسانه ............ (ر.ک ذهن ها) داره این مردک و اون دلقکو نشون میده که آره
ملت همکاری کردن و حال دادن و نشون دادن که نیازی به همین 80 تومن هم ندارن و ازین حرفا
خره میاد میگه مردم 0.5 % برداشت کردن بعد هم مصاحبه با 4 تا بسیجی چماق بدست در مورد محارب و
تبریک و گل و بلبل برای رییس قوه قضا که ایول باید دار بزنن هر کی با سلاح حمله کنه و ازین حرفا
.............................(گزیده اخبار بی ست و سی)
اه حالم بهم خورد از این همه دروغ
میزنی کانالو عوش میکنی البته اینی که می خوای نگاه کنی جدیدا 400 تومن جریمه داره ( آقای قابل رو به دلیل داشتن این
دستگاه گیرنده فرکانس های کفر اینقدر جریمه کردن وای به حال ما گم نام ها احتمالا کهریزکی ، چاه مستراحی )
خوب حالا بخیال می زنی   ،  بی  بی  سی  ( تاحالا به شباهت ظاهری و تفاوت باطنی عمیق این دو خبر دقت کردین که)
اول 4 تا استاد میاره با در و پیکر و تحصیل کرده تو دانشگاه های با در وپیکر تر و دارای کرسی استادی دیگه برو تا ته
اینام میگن این طرح همه جا انجام شده و جواب داده اما نه اینطوری   بگذریم
میره با تهشون  : آقا  مشاور اقتصادی اتحادیه اروپا  ست
بعد از دیدن این بنده خدا اولین بار بعد 22 خرداد 88 به عنوان یه ایرانی به خودت میبالی و برای اینکه حرفاشو از دست ندی
سریع خودتو جمع جور می کنی
میگه خوبه اما این راه خطاست  بیشترین فشار روی مردم و کمترین مسوولیت برای انجام دهنده آن رو داره وقتی یه هوو انجام بدی
بعد چند مثال از شکست های این طرحا می زنه
مصر و ......
کل حرف اینکه اگه مردم کل پولو خارج کنن واسه دولت سنگین تمام خواهد شد  یه رقم خفنی گفت فک کنم 20 30 تا صفر داشت
خلاصه این همه حرف مفت زدم
آخر کلام همون حرف دیشب بچه ها شد
بابا جون میرید بانک کی پولو بردارید به هر کی هم که میتونید بگین بر داره
منم فردا صبح قبل دانشگاه قول میدم بردارم
سرتون سبز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر