۱۳۹۰ خرداد ۲۹, یکشنبه

کمپین «هر ایرانی یک صدا» در حمایت از اعتصاب دوازده زندانی سیاسی


کمپین هر ایرانی یک صدا در حمایت از اعتصاب غذای ۱۲ زندانی سیاسی آغاز به کار کرد.
به گزارش کلمه، این کمپین در اطلاعیه آغاز به کار خود اعلام کرد: روزهایی را از سر می‌گذرانیم که رهبران جنبش مردم ایران را ماه‌هاست به بند کشیده‌‌اند و نگذاشته‌‌اند کوچکترین صدایی از آن‌ها به مردم برسد. روزهایی که مردم موظفند برای ادامه‌ی حیات مبارزه روی پای خود بایستند و به هیچ نیرو و فرماندهی متکی نباشند. روزگاری را می‌گذرانیم که در آن ارزشمندترین و شریف‌ترین‌ها به وحشیانه‌ترین صور موجود در روز روشن در خیابان و یا در بهداری‌ زندان مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند و به قتل می‌رسند.
آنها اعلام کرده اند که ایرانیان چهارگوشه‌ی جهان از امروز با فرستادن پیام‌های صوتی و تصویری خود از گوشه و کنار دنیا صدای حمایت و همدلی خود را به این عزیزان دربند و خانواده‌های نگرانشان برسانند و حمایت همه‌جانبه‌ی خود را از این حرکت سیاسی اعلام کنند.
آنها درباره روش انجام این کار اعلام کردند که کافی‌ است یک فایل صوتی یا تصویری‌ سه دقیقه‌ای از حمایت خود با هر زبان و لهجه‌ای که دارید را به آدرس ایمیل everyiranianonevoice@gmail.com فرستاده شود.
این کمپین معتقد است : امروز هر ایرانی یک صداست. مبارزه را این بار با بلند کردن صدای خود در حمایت از دوازده زندانی سیاسی دربند زندگی خواهیم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر